Ändrade planer !




Blev visst några ändringar i dagens planering men roliga ändringar. Jag och Alva åkte och hämtade Annelie och Oliver efter besöket på BVC sen bar det i väg ner mot Tattoo Martin för att boka en tid. Har nämligen fått ett presentkort av Mamma och hennes Sambo och detta presentkort går ut i Augusti så det är lika bra att boka en tid och göra det jag vill tatuera innan jag ångrar mig, kan ju inte vara värre än att föda ?
Det visade sig att tatueraren som presentkortet gällde för att flyttat upp till stan, där vid skövdebostäder så någon gång under veckan får vi ta en promenad dit för att kolla läget och boka en tid.

På BVC gick allt kanon och prinsessan har vuxit som attan. Måste också tillägga att hon idag fyller 3 veckor, vad tiden går fort, vart tar tiden vägen? Ska det gå i denna farten är hon snart 1 år !
Här nedanför finns en jämförelse mellan födseln och idag när hon är tre veckor !

Vikt  : 2630g                                                 Vikt : 3260g
Längd : 49cm                                                Längd : 53cm
Huvudomfång : 31cm                                   Huvudomfång : 35.8cm



Tycker att prinsessan har vuxit bra under dessa tre vekor, vad tycker ni?
Jag själv märker skillnad på Alva även om jag träffar henne varje dag.




När min sambo kommer hem ska vi äta spaghetti och färssås sen ska jag åka iväg och storhandla maten för veckan som kommer annars kommer kvällen bli lugn och spenderas farmför tv och gosa med våran bebis !


Kommentarer
Victoria

Hon är jättesöt!

Snart har hon växt i sin klänning ska du se! ;)

2011-04-05 @ 18:09:34
TjockisMamman

Hon har växt jättebra...ibland brukar BVC vara så inrutade i sina tabeller m.m. men barn växer ju så olika går inte jämföra med någon tabell liksom...



Vad heter eran BVC sköterska??



Åh vad nice med tatuering jisses, är så sugen på det själv så du får berätta sen när du gjort din hur den tatuerararen var och är...

2011-04-06 @ 10:03:36
Anonym

BVC sköterskan tyckte hon hade växt jättebra. Hon heter elisabet.



Jag ska absolut tala om vad det blir. Kommer tatuera mig hos en som heter Harry, presentkortet gäller för honom .

2011-04-06 @ 11:12:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0