110429






Jag och Alva började dagen med morgon mys i soffan tills mormor/gammelmormor ringde för att kolla om vi var hemma, vi drack en kopp te och Mormor/gammelmormor lekte och myste med Alva. Hon tyckte att Alva hade vuxit på längden, återstår och se den 4:e när vi ska till BVC.

Jag, Mormor/Gammelmormor åkte ut till Varola och Lanna för att hälsa på min Mamma. Vi fikade och dom gosade med Alva. Hemma hos Mamma/Mormor åt Alva för första gången 140ml ersättning och jag vart lite chockad men det klart att hon någon gång ska öka intaget av ersättning!

Jag träffade också min kusin Jessica igår för en promenad och fick reda på att hon och hennes sambo väntar en liten i September. Jag är så glad för hennes skull och när hennes lilla kommer är jag fortfarande mammaledig. Helt underbart! Många långa härliga promenader :)

Jag och Alva mötte sedan upp Pappa Tony utanför pizzerian på Norrmalm för lite mat, vi bestämde oss för att äta där så slapp man disken hemma! Resten av kvällen bestod bara av en massa mys. Jag köpte även en fin babysitter av Anna igår kväll, verkar vara en trevlig tjej så promenade får det bli tycker jag ! :)

Prinsessan har inte gråtit på ett par kvällar, peppar peppar ta i trä ! Hoppas detta håller i sig så hela dagarna och kvällarna blir underbara med enbart en massa gos och lek!



Kommentarer
mamma till Willie

Ja absolut, massvis med promenader får de bli :)

2011-04-30 @ 10:36:36
URL: http://aekander.blogg.se/
Katja

Vad mysigt <3

Hoppas vi/jag får träffa er snart innan hon blir allt för stor också :O)

Kram!

2011-04-30 @ 12:28:59
URL: http://smultronduvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0