110420





Jag och Alva har haft en lugn hemma dag. Mamman är väldigt trött efter natten. Det började med matning 01.00 men en timma senare vaknade hon igen, trodde hon var hungrig men det var gråt i sömnen. Kallt var det i lägenheten då balkongdörren stod öppen! Första gången Alva har gråtit i sömnen och detta har nu även på dagen men hörde att detta är vanligt.

Nu på förmiddagen badade Alva efter att hon kaskad skydde ner både henne och mig. Jag ska snart hoppas in i duschen och bli av med spydoften innan det är dags att laga mat för att sedan hämta Oliver på dagis, ska passa på att vara ute i det fina vädret så mycket vi bara kan och orkar.

Ikväll när Annelie kommer hem från jobbet ska vi åka och hämta Alvas storasyster som ska vara hos oss två nätter, ska bli mysigt då hon tyvärr inte är hemma så ofta men vi märker att det blir mer och mer nu när hon är en stolt storasyster till Alva och det är en lättnad för både mig och Tony.

Prinsessan sover så jag ska börja med salladen och sedan en dusch innan jag ska göra lasangen.


Kommentarer
Junitjej

Så söt hon är!

2011-04-23 @ 09:20:23
URL: http://junitjejen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0