110419








Jag och Alva har haft en heldag med Annelie och Oliver. Jag är lyckligt lottad som har min syster och min systerson, vi har alltid varandra och vi hittar alltid på något att göra. Vi blir aldrig sysslolösa när vi umgås! ♥

Min morgon startade 06.00 med en kopp thé, hänga tvätt, duscha och jag hann även äta frukost innan prinsessan vaknade, vidare mot Annelie och Oliver och sedan mot elgiganten för att lämna in Annelie dator på lagning.
Veckohandling stod även på schemat och detta skedde på maxi. Passade på att kolla nya skor till Oliver och medans jag matade Alva gick Annelie och Oliver till Br leksaker och tillbaka kom dom med en rutschkana och en present till Alva, ett barnvagnshänge. Tack godningar!

Lunchen bestod av Mc donald och den tog vi med eftersom att det krullade av folk överallt. Vi förstod inte vad allt folk gjorde ute så tidigt men kom sedan fram till att påsklovet är gång! Vi åt lunchen i deras trädgård, varm och mysigt! Efter lunchen blev det premiär av rutschkanan Olivers del, blåste bubblor och myste! ♥



Kommentarer
Anonym

Tack för idag!

2011-04-19 @ 20:01:01
URL: http://minegnahuvudroll.blogg.se/
Erika - Mamma till Tino

Vilka härliga bilder!

Tycker du att vardagen börjar flyta på?

Kramar <3

2011-04-21 @ 09:55:36
URL: http://eeaberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0