Wordpress?

Jag förstod mig inte alls på wordpress så jag måste lära mig det innan jag fortsätter på den sidan, sedan skulle jag mer än gärna vilja flytta denna bloggen dit. Någon som vet hur man gör?

Idag vaknade vi tidigt som vanligt och denna morgon var det mulet på himlen men det klarnade upp. Vi fick tidigt morgon besök av Frida och hennes underbara lilla linnea som är två månader. Alva pussade och kramade henne massor och klappade fint på huvudet och kroppen. Hon var verkligen superglad över att Frida och Linnea kom på besök, det var även mamma. Skönt att prata med en fantastisk vän om allt mellan himmel och jord!

Promenad till maxi och köpte polly, specialpris! Måste ha något gottigt när jag ska kika in de desperata hemmafruarna ikväll innan det är dags att ta natten!

Under den sena eftermiddagen blev det härligt väder och ett besök i lekplatsen intill vårat hyreshus. Alva gillar verkligen sandlådan och sticker gärna iväg på egna äventyr. Kusin Oliver tog fart vid gungan och det var roligt, riktigt kul att se dom leka ihop. Min syster säger "Dom är kusiner som beter sig som syskon, retar varndra och knuffar och slåss men när det väl är något skulle dom skydda varandra av ren kärlek" :)

Puss och hej, nu ska här fixas innan programmet börjar. Hela sängen är full av tvätt som ska vikas, då menar jag verkligen hela sängen!


Kommentarer
G.O.S

tyvär inga tips pga att jag tänkte starta min blogg där men det blev för komplicerat och krångligt..



Varför vill du flytta till worldpress??

2012-03-28 @ 11:51:10
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com/
G.O.S

men blogg.se har väl en app också men krånglar mycket..

Mi app på blogspot funkar kanoners.. nada problems..



Du kan ju flytta manuelt att kopiera m.m. till en annan plattform tar ju lite tid men så kan man ju göra också..



Hoppas någon kan hjälpa dig

2012-03-28 @ 13:48:08
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0