Några få knop gjorda..

Vilket trist väder det har vart idag, både jag och Alva har vart riktigt sega större delen av dagen! Jag har legat och slappat i soffan och Alva på golvet. Våran lilla dam har förövrigt lärt sig att kliva upp i soffan idag, ena knät först, drar sig upp och sedan andra knät. Tänk vad de små liven lär sig fort.

Mosters lilla älskade pojk var på besök medan hans mamma arbetade en sväng, han hjälper Alva med mycket och samtidigt så retar han sig på henne när hon kommer förnära och vill pussas och kramas. Underbara barn, han kommer ta hand om henne fantastiskt på dagis, tror han kommer skydda henne om någon bråkar med henne!

Jag, min syster och Alva for till maxi för att inhandla marsipan, vi gjorde små fina påsk kycklingar :)
Det var en mysig stund och min syster har börjat träffa en riktigt trevlig kille, han ser efter båda barnen väldigt väl och är inte nervös för något ;) haha!

Hungriga blev vi alla så det blev kebab pizza till kvällsmat, riktigt gott och jag blev väldans mätt!

Nu efter att jag har tagit en lång dusch inväntar jag finalen av Sveriges mästerkock! Jag tror att sigrid kommer att vinna, vem tror du du kommer stå som segrare utav denna fantastiska säsong?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0