Samsung galaxy S2

Jag satte igång med mitt bloggande ännu en gång, mina perioder går verkligen upp och ned men ibland finner man varken motivationen eller tiden till bloggandet.

Hur som helt, när jag kom till insikt med att blogga igen skaffade jag mig en ny smartphone. Jag övergav denna gången iphone eftersom att jag har en Ipad och valde SAMSUNG GALAXY S2 men denna fantatiska smartphone med anroid har inte appen till blogg.se. Besvikelse men jag hoppas att det kommer dyka upp, under tiden kommer jag att slänga in ett inlägg från datorn lite då och då :)

image description


Någon utav mina läsare som använder denna telefonen? Kom gärna med bra tips på appar ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0