Mitt "nya" arbete

Norrmalms hemtjänst, vilken underbar arbetsplats! Fantastiska människor som arbetar där!
Vårdtagarena är fantastiska.
Tack vare all bilkörning på arbetet känner jag mig ännu en gång säker med manuell växling (har automat hemma).
Jag kommer att trivas fantastisk under sommaren.

Ni mina underbara bagaren kollegor som läser detta, ingen slår er! Under alla mina 7år hos er har jag lärt mig allt jag kan gällande vårdarbetet. Ni är så fantstiska att det alltid kommer kännas tomt utan er den dagen jag kommer att sluta på riktigt och ta en annan väg i livet! Tur att vi har facebook ;)



Kommentarer
tjockismamman

såg dig på MIN går häromdagen när ni vart hos någon..



2012-03-25 @ 21:30:25
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0