Irritation

Jag sitter vid datorn för omväxlings skull och tänke bara kika in och tala om att min blogg app har inte fungerat som den ska idag, det kommer bara upp en skylt som talar om att det är fel anorp, Någon som vet?

Jag kände att jag äntligen ville ta upp bloggandet igen och så startar det på detta vis, känns tråkigt och jag tappar ännu en gång motivationen.

Min blogg design ser inte roligt ut för ögat men tröttnade på den gamla och känner för att bara ha en "vanlig" design, dock inte denna jag har nu utan någon annan, ska kika läget här medan Alva har somnat för natten och mannen min är på fotbollsträningen, han spelar dock inte utan tittar på...



Kommentarer
tjockismamman

annars kan du ju försöka gå in i din blogg via vanliga browser i mobilen och logga in så..



Jag har inte haft problem med min app men jag har ju på blogspot min blogg..

2012-03-21 @ 22:46:41
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0