Fantastiska Söndag

Jag har sovit som en påse nötter, alltså dåligt eftersom att det var fest i huset och trodde nästan att de befann sig i vårat hem.

Tänk vad jag själv en gång i tiden festade, jag älska det men nu är mamma och har omvandlats till en torrboll där familjelivet alltid går i första hand.

Alva har äntligen kommit underfund med att man inte behöver dricka välling nattetid, natten mot söndag sov hon 18.00-07.00, underbart. Det vände äntligen. Det är inte bara natten mot söndag hon sov hela natten utan det har hållt i sig hela veckan!

Vi hade igår lördag kalas och det var fantastiskt, en massa fina presenter och god tårta och kakor som min älskade hade bakat, det ni. Jag fick en chock när han hade bakat en kväll när jag kom hem från jobbet ;)

Äventyrsbadet har stått på schemat idag samt söndags middag hos svärföräldrarna. Mina sambos familj är underbar, hela bunten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0