"ensamstående" vecka

När jag ändå ombokade en tid via datorn tänkte jag slänga in ett inlägg!

Jag har sovit som en stjärna inatt och denna dagen ser ut att bli superfin, jag tänkte att vi skulle ta oss en promenad till gammelmormor och gammelmorfar. Det är så roligt, de blir alltid så glada när man dyker upp!

I min rubrik står det "ensamstående" och det för att min sambo är iväg på äventyr i landet för arbete, han arbetar borta denna veckan och nästa vecka. Han missar inskolningen på Alvas dagis men har tar ut pappaledigt senare för att vara med henne och se hur hon har det där.

Denna sista veckan hemma innan dagis kommer igång kommer att spenderas väl, träffa underbara människor på dagarna och när Alva somnar om kvällen ska jag läsa klart en bok som måste göras i skolarbetet!
Jag läser "Kärlek och stålull" en spännande och gripande bok!




Kommentarer
tjockismamman

såg dig genom vardagsrumsfönstret på regementg.



2012-03-26 @ 10:10:30
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0