Motgång

Denna dagen har vart den sämsta på länge med ont i nacken och dåliga nyheter! Alla människor möter motgångar någon gång i livet och i de flesta fallen går det att lösa men i vårt fall går det inte, tro mig men det är heller inget jag vill skriva ut om här i bloggen.

Denna motgång ger mig verkligen stress eksem och en mild depression men förhoppningsvis kommer det kännas bättre, man lär sig att leva det och våran familj har klarat många motgångar innan så vi klarar detta också. Vi måste klara detta!

Jag ska försöka sova för i morgon väntar praktiken på mig och efter den kör jag Alva till hennes mormor för en övernattning. Jag och mitt stora hjärta ska passa på att gå på bio och mysa extra mycket , det gäller att ta vara på varandra ...



Kommentarer
Erika - Mamma Till Tino

Finns här för dig vännen!

Och tack för att du finns vid min sida just nu <3

Du är guld värd!

2012-01-18 @ 22:23:03
URL: http://eeaberg.blogg.se/
tjockismamman

Kämpigt när det är motgångar men tror personligen att livet ger inte en sådana motgångar man inte klarar av..

Hoppas Du har fler vänner som Erika här ovanför som peppar upp dig lite då o då..



Hoppas de blir bättre..

2012-01-19 @ 11:24:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0