Födelsedagsfirande

Hejsan, Allt väl med er? :)

Denna helgen kommer att bestå av födelsedagsfirande, jag fyller år på tisdag i nästa vecka och kommer inte hinns fira min dag men vad gör det om man tar det några dagar innan?

Jag kommer bjuda på smörgåstårta samt min underbara kokostoscakaka!

Helgen kommer bli underbar trots min snoriga näsa som förhoppningsvis ger med sig snart!

På måndag går jag in på min fjärde praktik vecka och medan jag ändå bloggar kan jag passa på att meddela, sommaren kommer att bestå av jobb på min nuvarande praktikplats. Hur toppen är inte det? Underbart att veta att dom är nöjda med min insats :)

Dags att fixa innan gästerna börjar ringa på dörren!

Önskar er alla en fantastisk dag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0