Blåsiga torsdag

Är på praktiken, snart dags för utdelning av matlådor innan det är dags att möta läraren för samtal. Jag känner att det kommer gå bra, jag trivs här och känner att jag vill stanna kvar som Tim vikarie :)

Det blåser och regnar. På morgonen var det riktigt halt och jag satte mig nästan på rumpan flera gånger!

Jag längtar hem till min prinsessa och min man, tankarna snurrar runt och runt och fort går det. Hur kommer allt bli?

När jag slutar ska Alva till sin mormor för övernattning. Jag och mitt stora hjärta ska på bio och mysa extra mycket! Det behövs i denna tid, måste vårda våran kärlek så mycket det bara går. Vi älskar varandra riktigt mycket!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0