Händelserik dag!





Här var vi uppe med tuppen som vanligt, jag passade på att ta en dusch medan Alva låg lungt och fint i sängen.
Klockan ringde vid nio och det var en kvinna som ville komma och kolla på den ena vagnen vi lagt ut på blocket, 1:a vagnen av två såld! Vi köpte nämligen en vagn för att ha i stugan under sommaren för att slippa släpa våran fram och tillbaka men den vagen jag köpte utav Caroline var för klumpig i våran bil. Därav två vagnar att sälja. Den vi köpte nyligen är jag kanon nöjd med, smidig att köra, fälla ihop och sedan lätt som en fjäder in i bilden!

Caroline och Milo mötte upp oss här hemma och vi skulle promenera till staden, trodde vi! Helt plötsligt hör vi ett ljud från Milo och hela han och vagnen var full av spy, stackars lilla Pojk. Promenaden ändrade riktning hem till C & M för att byta kläder men det var visst inte sista spyan men lilla prinsen var inte sjuk. Han skrattade och var full av energi!

En hamburgare på Mc donalds innan vi gick till Tatueringsstudion då jag har ändrat mina planer inför tatueringstiden 10:e Maj och mer om detta behöver vi nu inte nämna ... ;)

En härlig dag trots alla "oturs" händelser men som grädden på moset hemma bränner jag mig på cigaretten och när jag när jag känna på potatisen med en tandpetare råkar även mina fingrar hänga med ner i varmbadet! Aj säger jag bara, det ska kännas att man lever nu när man inte får den bästa sömnen om nätterna!


Kommentarer
Caroline

Tack för idag vännen:) fina bilder du la ut:)

2011-04-28 @ 19:10:40
URL: http://cmgranli.bloggplatsen.se
mamma till Willie

Jag bara älskar din desgin :D jätte fin. Du som gjort den?

2011-04-29 @ 20:55:26
URL: http://aekander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0